Data-management zit in ons DNA

Strategie is onze tweede natuur

 
 
 

Medewerker Support/ Helpdesk (1 fte) 

  Momenteel zijn wij voor onze detacheringstak op zoek naar een enthousiaste Supportdeskmedewerker.

Wie ben jij?

Ben jij een nieuwsgierige IT’er met een klantgerichte instelling, collegiaal en verleen je graag 1e klas ondersteuning? Heb je er geen probleem mee om te reizen? Wil je graag werken binnen een informele organisatie, binnen een leuk team van ervaren IT professionals? Dan ben je misschien wel onze nieuwe ‘Act Visionair’!

Wat ga je doen?

  • Het aannemen, registreren en oplossen van 1e en 2e lijns incidenten op het gebied van zowel hard- als software
  • Het bewaken van de voortgang
  • Het doen van verbetervoorstellen waar nodig
  • Het uitvoeren van taken op het gebied van Active Directory
  • Het werken met Office 2016 / Office365, Windows 7 en/of 10

Wat vragen wij?

  • Minimaal MBO-4 ICT opleiding
  • MCSA (Microsoft Certified Solutions Associate): Windows 7 / Windows 10
  • ITIL V3 Foundation
  • Minimaal > 1 jaar werkervaring als medewerker support/ helpdesk
  • Gedegen kennis van- en ervaring met de functionaliteit binnen het pakket van Microsoft Office
  • Je bent communicatief vaardig, zowel in woord als in geschrift
  • Je beheerst zowel de Nederlands als de Engelse taal uitstekend
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B
Pré:
  • Kennis van Active Directory
  • Kennis van VMware
  • Kennis van Microsoft Server 2012/2016

Wat bieden wij?

  • Marktconformsalaris
  • Lease-auto
  • GSM
  • Pensioenplan
  • 24 Vakantiedagen en optie op bonus dagen
  • Opleidingsplan
  • Een leuke opdracht in Nederland, waarbij we streven naar een locatie met de minste reistijd.

Interesse?

Laat het ons weten en mail je motivatie en CV naar info@actvision.nl , t.a.v. HR. *acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.